Smoothie oppskrift: Barnas favoritt

Smoothie med bær

Denne smoothien er full av go´saker som ungene kommer til å elske. Perfekt for dager når matlysten ikke er på topp eller som litt ekstra kos en morgen dere har litt god tid.

Høsten er kommet for fullt. Like sikkert som at løvet faller er rennende neser og forkjølelser også en del av høsten. Når halsen stikker og nesen er tett er det en utfordring å få i barna mat. Men denne smoothien pleier uten unntak å gli ned.

Ikke bare smaker den utrolig godt, men den gjør godt også. Det perfekte vitamin- og energitilskudd når små kropper trenger det som mest.

Denne smoothien er ikke bare en smoothie for syke dager, men det er en flott hverdagssmoothie. Like god til frokost, kvelds, dessert eller som en lite mellommåltid.

Oppskriften er levert av familiematblogg.no

jenter drikker smoothie

 

Smoothie oppskrift: Barnas favoritt
  • Tid: 5 - 10 min

  • Porsjoner: 1

  • Nivå: Enkel

Ingredienser

Til 1 stort glass trenger du:

  • 2 dl eplejuice
  • 200 gram frosne bær (feks bringebær og blåbær)
  • 1 banan
  • 1 dl yoghurt naturell
  • 2 ss havregryn

Slik gjør du

  1. Ha alle ingrediensene i en blender. Kjør det hele sammen til en herlig smoothie!
  • Mollers_Omega-3_fisk 3D

    Bra for helsa

    Møllers Omega 3 Fisk er små geléfisk med fruktsmak. Produktet inneholder de samme sunne Omega-3 fettsyrene som i flytende Møllers Tran og som er viktige for barns utvikling. Og sprellende gode!

Få våre beste tips og oppskrifter på både hverdagsmat og kosemat rett i innboksen!